20090313

Over saturation



Τι ήρθατε εδώ να δείτε απόψε;

 

Παραμύθια κι αλήθειες λέω, ναι, είμαι κι εγώ σχεδόν σαν κι εσάς.

Πονάω κι εγώ, έχω τις καλές μου στιγμές και τις όχι και τόσο καλές και τις χάλια και τις μαγικές.

Είμαι τέρας και δαγκώνω, είμαι άνθρωπος και ματώνω αν με κόψεις.

Από όλα όσα έχασα, μου λείπει ο εαυτός μου ο παιδικός.

Και ο πιο δυστυχισμένος είναι αυτός που δεν μπορεί να εκφραστεί.

 

Λειβαδίτη, Σαχτούρη, Rimbau, ΆνΝα, Ασλάνογλου, ΜαρίαΠουΔεΣεΛένεΜαρία, Ελύτη, Καψάλη, Enki Bilal, κάπου στη διαδρομή δανείστηκα το ύφος σας για να μιλήσω.

 

Portsmouth. Southampton. Malaga. Bay of Biscay. Gibraltar. Ingolstadt. Hamburg. Buxtehude. Cagliari. Messina. Σέρρες. Κιλκίς. Θεσσαλονίκη. Σύρος. Ύδρα. Αίγινα. Ναύπλιο. Λεωνίδιο. Δελφοί. Άμφισσα. Πάρος. Αντίπαρος. Σάμος. Αθήνα. Πειραιάς. Σπέτσες. Μαντούδι. Χαλκίδα. Προκόπι. Άγιος Κωνσταντίνος. Πάτρα. Χαλκιδική. Ουρανούπολη. Άγιον Όρος. Άρτα. Σαλαμίνα. Πόρος. Σαντορίνη. Πύλος. Βόλος. Ρόδος. Χιλιαδού. Βέροια.

 

Βιβή, Ελευθερία, Βίκυ, Άννα, Χαρά, Ντίνα, Ιλένια, Χρυσάνθη, Μαριάνθη, Κατερίνα, Κωνσταντίνα, Αλεξάνδρα, Μαρία, Λίνα, Άντζη, Ιωάννα. Δεν μου χρωστάτε και δε σας χρωστώ τίποτα.  Ίσως να σας χρωστάω μια συγνώμη, αλλά αν την έλεγα θα σήμαινε ότι μετανιώνω και αυτό δεν είναι αλήθεια.

 

Έφτασα μακριά, μόνος, με φίλους,  με φίλες, με ερωμένες, με τον γάτο μου, με τον αδερφό μου, με άγνωστους που μοιραστήκαμε ίδια βαγόνια και ίδια κτελ, τις ίδιες εθνικες και τα ίδια καράβια, τα ίδια αεροδρόμια.

 

Παραμύθια κι αλήθειες λέω, ναι. 

Δεν έμαθα τίποτα, δεν κράτησα κάτι παρά μόνο στίχους φωτογραφίες και μουσικές, ξεχνάω τα σημαντικά και θυμάμαι λεπτομέρειες, δεν μετάνιωσα, έφυγα και γύρισα ξανά. Χάθηκα και ξαναβρήκα το δρόμο.

 

 

 

Κι από όλα όσα είδα, περισσότερο μου άρεσες εσύ.

Κι από όλα όσα έχασα, μου λείπει ο εαυτός μου.

 

 

Ναι, είμαι κι εγώ σχεδόν σαν κι εσάς.