20080417

Playground












rewind



Οι μέρες περνούν και αφήνουν τα σημάδια τους στα χέρια μου

δοκιμάζω καινούργια ρούχα τραγούδια και γεύσεις

μου λείπουν οι φίλοι των παιδικών μου χρόνων

όχι αυτοί που έλυναν απορίες, εκείνοι που δημιουργούσαν καινούργιες





Μου λείπει το τζην και τα αθλητικά σου παπούτσια

Η μυρωδιά σου και η μπλούζα που άφηνε τους ώμους σου ακάλυπτους

το πείσμα σου

τα μικρά σου σημειώματα

που κιτρίνισαν πια





stop




τέσσερις και τέταρτο το μεσημέρι

ο χρόνος κυλάει γρήγορα

ο καπνός μου, καφές γλυκός και στίχοι του Ρεμπώ

προλαβαίνω δε προλαβαίνω




Θέλω λιακάδα. Θέλω θάλασσα να πάρω φόρα να βουτήξω.

Να αγγίξω το βυθό της.


Θέλω ένα λόγο να ξυπνήσω νωρίς το πρωί.





play




Μισό λεπτό

να σηκωθώ

να ανοίξω τα μάτια μου

να κουμπώσω τα χείλη μου

να βάλω τη φωνή μου να παίζει

εγώ είμαι


επέστρεψα





δεν με θυμάσαι;












(Πέρασαν κιόλας τόσα χρόνια)

Πέρασαν κιόλας τόσα χρόνια;









....





delete